Как да използвам имейл услугата си на друго устройство?
Един от начините да се свържем с имейл сървъра и да използваме пощенската си кутия е чрез имейл клиент. Една от най-популярните опции е „Thunderbird“
Ето основните стъпки как да го конфигурирате успешно. В този пример приемаме, че вашият домейн е „test.com“. Когато следвате инструкциите, заменете го с реалният ви такъв.
- Свалете и инсталирайте „Thunderbird“ от официалният сайт – https://www.thunderbird.net/
- При първо пускане, автоматично се стартира помощникът за настойки.
(В случай, че вече сте ползвали програмата, отворете „Tools“ -> „Account Settings“ и после най-долу „Add Mail Account“)
- Въведете своето Име, Имейл адрес, Парола и кликнете „Continue“
Програмата ще се опита да намери настойките автоматично! В случай, че това е неуспешно, кликнете „Configure manually“
- Въведете следните данни:
Входящ имейл сървър (Incoming Server): Избирате IMAP или POP3, въвеждате „mail.test.com“ (заменете test.com със вашият домейн)
Изходящ имейл сървър (Outgoing Server): „mail.test.com“ (същият като Входящ)
Connection security: Във всички полета може да бъде оставено на „Autodetect“ или „SSL/TLS“
Кликнете „Re-test“ за да проверите настойките. след успешна проверка, кликнете „Done“
Пощата ви би трябвало да се добави и да започне да изтегля съобщенията. Може да започнете да я използвате.
Същата информация се използва и когато правите връзка през имейл приложение на мобилен телефон (Android/iOS) или друг имейл софтуер.